oppdrag FØR første øvelse

Kjære kor,

Endelig: vi kan glede oss til korøvelser igjen, nå med en nygift dirigent.

Den første øvelsen er 22.august, Venskaben. Den andre øvelsen er en åpen øvelse (Risenga), for å verve nye medlemmer. Flere medlemmer betyr kanskje flere herrestemmer, i hvert fall nye bekjentskaper, et rikere felleskap, og uansett bedre økonomi.

Hvis vi markedsfører denne åpne øvelsen fra første øvelsen, er vi for sent ute. Derfor vil jeg be alle å plukke opp en bunke med flyere på en av følgende hentesteder fra ca.16.aug:

Hos Jon Wolla, Elling Holstsgate 4, Drammen, mob 92021298

Hos Anne.Marie, Joh Noresvei 11, Asker 90858386

Hos meg, Blåbergveien 5 i Hallenskog/Heggedal 48226484

Du kan også skrive ut flyeren selv, den er vedlagt. Gode steder å legge den ut er: skoler, kulturskoler, venteværelser (tannlege, frisør, legekontor osv), på jobben, i klubbhuset.

Dessuten kan du:

• dele ut flyeren til mulige kandidater du kjenner personlig
  • dele arrangementet på Facebook og sende ut pr e-post
  • tipse oss i styret om andre smarte delingssteder

Håper der bruker energien som dere har spart opp gjennom sommeren, til en god korstart!

Jolien

PS har skaffet meg solcellepaneler, så hos meg er det et enormt overskudd av energi.