Info om kortur

Hei kor.

Vi skal på kortur vår/sommer 2024!

Når? fredag 21.juni – mandag 24. juni.

Hvor:  Munchen  Simply Munich | The Official Travel Guide of the City of Munich

Simply Munich | The Official Travel Guide of the City of MunichSights, art and culture, gastronomy, stores, fantastic surroundings, events ➤ The best tips for your visit to Munichwww.munich.travel

Vi skal besøke Belcanto kammerkor i Munchen:  Unser Chor – Belcanto Kammerchor München (wordpress.com).  Dette er et kor som vi tror skal passe bra til oss sanglig.  Julia sine foreldre synger begge i koret, så det er ekstra hyggelig å kunne besøke dem.

Unser ChorDer BelCanto Kammerchor München wurde 1975 von Markus Wolf gegründet, der  bis 1998 die Leitung inne hatte. Nach Tanja Wawra (1988-2010) und Andreas Stadler (2011-2017) hat im Januar 2018 Felix Mey…belcantomuenchen.wordpress.com

Foreløpig har vi bare en løs skisse for turen.  Det blir reise Oslo – Munchen fredag 21. juni. Det kan være et fleksibelt tidspunkt for ankomst for de som ønsker/trenger det, men alle må være på plass senest lørdag morgen.   Vi regner med at det blir korprøver lørdag og søndag og konsert søndag kveld  (23.juni).  Mer detaljert opplegg kommer vi tilbake til (transport, overnatting og annet innhold på turen).

Hold av datoene 21.-24.juni 2024 – vi gleder oss til endelig å kunne dra på en skikkelig kortur igjen!

vennlig hilsen turkomiteen v/ Jacob og Anne