Fem fine oppgaver til deg

Hei kor!

Du får fem oppgaver av meg nå:

1. Øv hjemme. Vi har kun to øvelser og et seminar igjen, før konsertene. Bjørn Kåre kommer på tirsdag for å øve med oss, vil vi vel ikke skuffe ham?
  2. Selg billetter. Hvis du ikke vet hvordan, ta gjerne kontakt da hjelper jeg deg i gang. Har du sett det fine bildet Jon har laget? Står på hjemmesiden og på facebook.
  3. Meld deg på eller av (helst på da) for alle ekstra aktiviteter som kommer, slik at vi får oversikt. Se på denne nettsiden, under Medlemmer/påmelding. Nytt her er seminar 27.4, og konsert 11.6, siste vi gjør med hele koret før sommeren, før turkoret drar. (Datoen er endret fra det jeg sa på siste øvelse, obs obs).
  4. Meld fravær for vanlige øvelser hvis aktuelt. Det skjer under Medlemmer/fravær.
  5. Meld inn saker til årsmøtet, hvis du har noen. Frist er 27.februar. Sakspapirer sender vi ut etter det. Og tenk gjerne litt over alle verv du har lyst til å ta på deg i år.

Ha en fin helg med mye sang og gode tanker om det flotte koret du synger i!

Jolien