Alt om årsmøtet

Hei kor!

Kommende tirsdag har vi årsmøte og påfølgende medlemsmøte. På årsmøte behandler vi de formelle sakene slik det står i vedtektene. Så fortsetter vi med medlemsmøte, for å drøfte alt annet som er verdt å drøfte.

Årsmøte høres kanskje ikke så fristende ut som korøvelse, men vi trenger absolutt at flest mulig møter opp. Det er nå vi legger planer fremover og sørger for at koret funker som en smidig gjeng. Alle som har et verv vet litt om arbeidet bak kulissene, og alle andre kan komme og heie på oss i det minste.

Vi har lagt ut alle sakspapirer i notearkivet, du finner det nederst under ÅRSMØTE. For å spare papir skriver vi ikke ut til alle, men hvis du trenger en papirversjon og ikke har skriver, gi et pip. Årsberetningen 2023 har vi ikke tenkt å lese høyt på møtet, så les gjerne gjennom alt i forkant.

Det er ikke forbudt å ta med sjokolade til utdeling. Kaffe/te fikser alle selv.

Vel møtt! Jolien