Bryllupsøvelse

Hei, alle som er med på å synge på Joliens bryllup:

Vi skal øve tirsdag 16.juni kl.18:30 hos Hans, Dælijordet 23a i Asker.

Da kan vi bl.a. lage vår egen versjon av Høgtidsmarsjen av Erik Rydvall, om enn ikke med fullt barokkensemble som her: https://youtu.be/u5aIjZzIOxo?si=a8MNkkKOCyEBy0-m

Reserver kvelden – og send påmelding til selveste brylluppet som er den 18.juli.

Dette blir kjempegøy!

Print innlegg Print innlegg